marți, 30 octombrie 2018

La cinema

In data de 10.10 de "Scoala altfel" am fost cu clasa la Cinema Palace in Lotus si am fost sa vizionam filmul Venom.
Am ajuns toti la casiera iar acolo erau multe clase de elevi de diferite varste care asteptau sa intre in salile respective.
Noi am primit vestea proasta ca filmul avea rezervate 30 de locuri si daca ei nu ajung in 10 minute locurile se vor elibera i-ar noi vom putea ocupa locurile libere.Am avut acel noroc sa nu vina 15 elevi care rezervase unele locuri i-ar noi am ocupat randurile de jos A1-10 i-ar B1-10.
Experienta filmului fiind in primul rand pe locul 1 a fost un pic rea in primele 10 minute dar dupa aceea am inceput sa ma obijnuiesc.
In final filmul s-a terminuat cu un "final fericit" i-ar noi ne-am deplasat de la cinema catre case.
A fost o zi Superba !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu